danielleinnepal.reismee.nl

Chitwan

Hallo allemaal,

Even een heel kleine superspeed statusupdate.
Ik ben vanmiddag in Chitwan aangekomen. Vrijdag heb ik een leuk afscheid met de kinderen gehad en heb ik ze mee uit eten genomen. Dat was erg leuk, bedankt allemaal. Zaterdagochtend ben ik vroeg vertrokken en naar Kathmandu gegaan. Spullen gedropt en richting Thamel vertrokken. Verkeerde bus genomen, geholpen door een monnik, uiteindelijk in Thamel aangekomen. Leuke dag daar gehad en vanochtend om zes uur naar het busstation gegaan voor de bus naar Chitwan. Om 13u aangekomen in het warme maar mooie Chitwan. In de omschrijving van de organisatie stond dat ik in een gastgezin zou verblijven, maar het gastgezin blijkt een resort te zijn. Helemaal goed. Ik slaap in een dorm voor 7 personen. Er is warm water, mijn eerste warme douche in vier weken, al is dat niet heel erg nodig nu het buiten veertig graden is. Om 16u begint het 'programma', ik ga bij het breeding centre kijken en vanavond is er culturele dans.

Ik zit helemaal goed hier!

Groetjes, Danielle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!